perjantai 11. syyskuuta 2015

Kengät hyvin, kaikki hyvin

Kengät. Ne ovat ihania. Niitä ei voi olla liikaa. Ja hyvänen aika mitä päänvaivaa ne minulle aiheuttivat. Hääpukukaan ei saanut minua pohtimaan tällaista määrää, hitto vie, sen valinta oli lastenleikkiä kenkiin verattuna. Olen kirjoittanut kengistä moneen kertaan, tuskaillut, ihaillut, vatvonut ja saanut harmaita hiuksia. Näistä vaiheista voi lukea muun muassa täältä ja täältä. Olin jo julistanut kengät pahimmaksi hääkriisiksi (ja iloinnut siitä, että vähällä pääsee jos vain tällainen pieni yksityiskohta tökkii järjestelyissä), heittämässä hanskat tiskiin kunnes päätin tilata kokeiltavaksi alennuksessa olevat Menburin kengät Zalandolta. Olin sivuuttanut kyseiset kengät monta kertaa, osittain liian korkean koron vuoksi ja jotenkin lattean ulkonäön takia.

Paketti tuli nopeasti, sieltä paljastui ehjä ja siisti Menburin helmiäisvalkoinen laatikko, mikä oli jo puoli voittoa aiempiin kokemuksiin Brandoksen kanssa nähden, ja laatikosta löytyi kaunis kenkäpari. Korko ei ollutkaan niin korkea kuin alunperin vaikutti ja kengät olivat kauniimmat kuin olin olettanut. Pitkän työillan päätteeksi vedin ne jalkaan enkä riisunut niitä kolmeen varttiin!



Kengät ovat hämmästyttävän mukavat jalassa, vaikka korkoa onkin noin 8,5 cm, kiitos hyvin pehmustetun sisäpohjan. Pitsi on kauniin herkkää ja pienet helmet suloinen lisä, vaikkakin luulen niistä olevan hääpäivän jälkeen jäljellä vain murto-osan.



Kekkuloin kengissä, otin niistä kuvia ja laitoin heti kaasoille ja äidille kuvat ihasteltavaksi. Olin ja olen niin tyytyväinen kenkien löytymisestä! Eipähän tarvitse enää stressata ja pähkäillä. Minulla kävi myös melkoinen tuuri näiden hankinnassa; kyseistä kenkää ei enää löydy Zalandon valikoimista.  Nyt pitää sitten alkaa tehdä aikataulua asioiden hoitamiselle eli keskittyä niihin oikeasti tärkeisiin juttuihin ;) Mutta mitäs pidätte kengistä?

Se on kuulkaa perjantai, eli viimeiset rutistukset ja sitten ihanaa viikonloppua kaikille teille <3

Kuvien oikeudet Minttunen, eli näpit ja hiiret irti ellet kysy lupaa kuvien käytölle :)

2 kommenttia:

  1. Mulla oli yhdellä asiakkaalla samat, ja kehui kovasti sovituksissa että oli sisäänajanut ja tuntui hullun hyviltä jalassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä niin loistava sisäpohja, etten ole ennen korkokengissä moiseen törmännyt :)

      Poista

Kiitos kauniista ja asiallisesta kommentistasi!